Populiariausi

„MoQ“ programėlę nemokamai galite atsisiųsti iš „App Store“ arba „Google Play“ parduotuvių savo išmaniuosiuose telefonuose.

„MoQ“ yra piniginė Jūsų telefone. Su „MoQ“ akimirksniu galite atsiskaityti prekybos vietose ir pervesti pinigų draugams tiesiog išmaniuoju telefonu. Ir tai tik kol kas – „MoQ“ funkcijų tik daugės!

Atsisiuntę „MoQ“ programėlę registruotis galite su m. parašu arba be m. parašo sekdami nurodymus ekrane. Tai užtruks vos kelias minutes!

Visi LR gyventojai (piliečiai ar užsieniečiai, turintys leidimą nuolat gyventi Lietuvoje), sulaukę 18 m. amžiaus, „MoQ“ programėle gali naudotis telefonu, kuriame yra viena iš trijų šalies operatorių SIM kortelė ir įdiegta „Android 5“ ar aukštesnė arba „iOS 9“ ar aukštesnė programinės įrangos versija.

„MoQ“ taikomi trys paskyrų lygiai. Pirmajame lygyje turite pateikti tik savo vardą, pavardę ir asmens kodą. Turėdami pirmojo lygio paskyrą, „MoQ“ galite atsiskaityti tik prekybos vietose, o Jūsų mokėjimų apyvarta negali viršyti 150 € per mėnesį. Antrajame lygyje turite pateikti savo el. pašto adresą, gyvenamosios vietos adresą bei nurodyti, ar Jūs (ar Jūsų artimieji) einate viešąsias pareigas. Pateikę šią informaciją, „MoQ“ galėsite atsiskaityti prekybos vietose bei siųsti ir gauti pinigų iš kitų „MoQ“ naudotojų. Mokėjimų apyvarta gali būti iki 1 000 € per metus.Trečiasis lygis suteikiamas pateikus duomenis apie darbo santykius ir patvirtinus tapatybę m. parašu arba atvykus į savo mobiliojo ryšio operatoriaus saloną. Mokėjimų apyvartos limitas trečiajame lygyje yra 15 000 € per metus.

„MoQ“ saugomi asmens duomenys kaupiami pagal LR įstatymų reikalavimus finansinių paslaugų teikėjams. „MoQ“ taip pat saugoma Jūsų finansinių operacijų (gautų ir išleistų lėšų) istorija.

Šiuo metu „MoQ“ atlikti operacijas galima tik eurais.

Mokėjimai ir pervedimai „MoQ“ naudotojams veikia momentinių mokėjimų principu, todėl pinigai prekybininką ar kitą „MoQ“ naudotoją pasiekia iškart. Išoriniai mokėjimai (įeinantys ir išeinantys) veikia SEPA erdvėje, tad jie vykdomi nustatytu apdorojimo periodu.

Tikrai taip, „MoQ“ padarė viską, kad jūsų piniginė telefone būtų saugi. Pirmiausia Jūsų telefonas yra apsaugotas apsaugos kodu ar biometriniais duomenimis. Taip pat „MoQ“ programėlei atidaryti reikalingas PIN kodas ar biometriniai duomenys. Praradus telefoną rekomenduojame kreiptis į savo operatorių ir užblokuoti telefoną nuotoliniu būdu. Taip Jūsų „MoQ“ sąskaita bus laikinai išjungta.

Sąskaitos pildymas

„MoQ“ sąskaitą galite papildyti banko pavedimu arba mokėjimo kortele (tiek debetine, tiek kreditine).

Ne. „MoQ“ sąskaitą galite papildyti ir debetine kortele arba banko pavedimu.

Sumai, kuria galima papildyti sąskaitą, limito nėra, tačiau jis neturi viršyti Jūsų leistino limito pagal paskyros lygį.

Tikrai taip. „MoQ“ duomenų saugojimas ir apdorojimas atliekamas pagal „Visa/Mastercard“ sertifikuoto operacijų centro reikalavimus.

Taip, tai yra saugu. „MoQ“ nepasilieka sau jokių Jūsų prisijungimo duomenų. Mokėjimams atlikti naudojame mūsų partnerio sprendimą, prižiūrimą Lietuvos banko.

Taip, papildymą atlikti galite tik iš savo sąskaitos ar kortelės. Tačiau galite gauti SEPA pavedimus į „MoQ“ IBAN sąskaitą ir iš kitų asmenų.

„MoQ“ mokesčio už papildymą netaiko. Papildymas mokėjimo kortele nieko nekainuoja. Pervedant SEPA pavedimu iš banko, taikomi standartiniai jūsų banko operacijų komisiniai mokesčiai.

Mokėjimai

Mokėjimus „MoQ“ galite atlikti prekybos vietose, pažymėtose „MoQ“ ženklu, arba kitiems „MoQ“ naudotojams (pvz., draugams).

„MoQ“ veikia kaip momentinių mokėjimų sistema, todėl mokėjimas tarp „MoQ“ naudotojo ir prekybininko (ar tarp dviejų „MoQ“ naudotojų) įvykdomas per keletą sekundžių bet kuriuo paros metu.

Programėlėje „MoQ“ pasirinkite veiksmą „Siųsti“. Atsidariusiame lange pasirinkite kontaktą, prie kurio yra „MoQ“ ženklelis, arba tiesiog įveskite gavėjo telefono numerį. Nurodykite sumą ir patvirtinkite operaciją. Viskas!

Jei pardavėjas palaiko mokėjimus „MoQ“, programėlėje pasirinkite „Mokėti“ ir skenuokite QR kodą (lipduką, čekį, kasos ar mobiliojo telefono ekraną) arba NFC žymę (tik „Android“ NFC galite skenuoti ir neatidarę „MoQ“ programėlės). Programėlėje patvirtinkite mokėtiną sumą ir viskas!

Jei el. parduotuvėje norite kažką įsigyti naudodamiesi savo telefonu, atsiskaitymo galimybių lange spustelėkite „MoQ“ ženklą ir, atsidarius „MoQ“ programėlei, patvirtinkite mokėjimą. Jei el. parduotuvėje norite kažką įsigyti naudodamiesi kompiuteriu ar kitu įrenginiu, kuriame nėra „MoQ“ programėlės, savo telefone atsidarę „MoQ“ programėlę nuskenuokite QR kodą ir patvirtinkite mokėjimą.

Mes bendradarbiaujame su daugeliu prekybos vietų ir nuolat plečiame atsiskaitymo vietų tinklą. Parašykite info@moq.lt, kur norėtumėte atsiskaityti su „MoQ“, ir mes tuo pasirūpinsime.

„MoQ“ programėlėje pasirinkite veiksmą „Gauti“. Atsidariusiame lange pasirinkite kontaktą, prie kurio yra „MoQ“ ženklelis, arba įveskite telefono numerį, iš kurio norite paprašyti pinigų. Nurodykite sumą ir patvirtinkite prašymą. Viskas!

Atidėtas mokėjimas – tai Jūsų mobiliojo ryšio operatoriaus suteiktas kredito limitas, kurį galite naudoti „MoQ“ mokėjimams atlikti. Panaudota suma bus įtraukta į Jūsų mėnesio sąskaitą už mobiliojo ryšio paslaugas.

Atidėto mokėjimo limitą nustato mobiliojo ryšio operatoriai, vadovaudamiesi savo vidinėmis taisyklėmis. Kreipkitės į savo operatorių, jei norite sužinoti daugiau.

Ne. Šiuo metu atidėto mokėjimo lėšos gali būti naudojamos tik tuo atveju, kai trūksta lėšų Jūsų „MoQ“ sąskaitoje. Tačiau laukiame Jūsų atsiliepimų ir esame pasiruošę tai pakeisti, jei šios galimybės pageidautų daugelis „MoQ“ naudotojų.

Taip, atidėto mokėjimo lėšos bus automatiškai panaudotos trūkumui padengti, jei atliekant mokėjimą pritrūks lėšų „MoQ“ sąskaitoje.

Nėra jokių mokesčių norint naudotis „MoQ“ – visi mokėjimai yra nemokami.

Deja, šiuo metu „MoQ“ atsiskaitymams nėra taikomas draudimas, todėl atsiskaičius „MoQ“ ir negavus prekių, kompensuoti Jūsų išlaidų negalėsime.

Ne. „MoQ“ mokėjimai yra momentiniai, todėl Jūsų pinigai gavėją pasiekia akimirksniu. Jūs galite kreiptis į pinigų gavėją ir tokiu būdu atgauti lėšas.

Šiuo metu lėšas už grąžintas prekes galite atgauti tik grynaisiais pinigais. Darome viską, kad greitu metu grąžinimai būtų įmanomi ir į „MoQ“ sąskaitą.

„MoQ“ operacijos detalizacija nėra fiskalinis čekis (LR įstatymai šiuo metu neleidžia naudoti elektroninių čekių), tačiau jei pardavėjas nuspręstų, kad tai pakankamas apmokėjimo įrodymas, grąžinimą galėtų atlikti.

Tikrai ne. Jokių Jūsų asmeninių duomenų pardavėjams neteikiame.

Programėlėje atsidarykite operacijų sąrašą, paspauskite išrašo ikonėlę, nurodykite norimą periodą ir pasirinkite „Peržiūrėti operacijų išklotinę“.

Pavedimą iš „MoQ“ sąskaitos galite atlikti į šalis SEPA erdvėje (įeina visos ES šalys, Didžioji Britanija, Norvegija ir Šveicarija): https://www.ecb.europa.eu/paym/retpaym/paymint/sepa/html/index.en.html

Atidėto mokėjimo lėšų pervesti į kito banko sąskaitą negalima. Jei bandant pervesti savo įneštas lėšas viršysite savo limitą, „MoQ“ programėlėje gausite nurodymus kaip jį pasikelti. Programėlė praneš, kad limitai sėkmingai padidinti, tada kartokite pavedimą.

Nustatymai

Taip, registruodamiesi „MoQ“ pasirinkite, jog norite naudoti piršto atspaudą, arba tai galite padaryti bet kuriuo metu nustatymų meniu.

Pasirinkite „Keisti PIN kodą“ programėlės nustatymuose.

Įjungti, išjungti ar pakeisti „MoQ“ momentinių pranešimų nustatymus galite programėlės nustatymuose.

Programėlėje pasirinkite „Asmeniniai duomenys“ ir atsidariusiame lange koreguokite norimus duomenis.

Šiuo metu nėra galimybės pasikeisti savo paskyros nuotraukos. Kai tik įdiegsime šią galimybę, būtinai informuosime visus „MoQ“ naudotojus.

Taip, pasikeitus esminiams Jūsų duomenims, Jūs privalote juos atnaujinti ir „MoQ“ programėlėje.

Tai galite padaryti atvykę į savo mobiliojo ryšio operatoriaus klientų aptarnavimo saloną.

„MoQ“ paskyra gali būti uždaroma tik jei sąskaitoje nėra lėšų. Prieš uždarant paskyrą, lėšas, esančias „MoQ“ sąskaitoje, perveskite į bet kurią savo sąskaitą kitoje finansų institucijoje.

Kita

Pasirinkite „Pamiršau PIN“ „MoQ“ prisijungimo lange ir sekite nurodymus telefono ekrane.

Jei „MoQ“ sąskaitoje turėjote pinigų, kreipkitės į savo operatorių ir pateikite prašymą, kur pervesti lėšų likutį. Jei sąskaitoje pinigų neturėjote, tiesiog registruokitės „MoQ“ iš naujo ir sekite nurodymus telefono ekrane.

Vienintelis galimas pasikeitimas – atidėto mokėjimo limitas. Jį nustato operatorius, todėl – pakeitus operatorių – gali pasikeisti ir Jums suteiktas limitas.

To prašome norėdami užtikrinti Jūsų duomenų apsaugą. Tik naudojantis mobiliuoju ryšiu mes galime atnaujinti saugumo sertifikatus.

Taip. Užsiregistravę su tuo pačiu (savo) asmens kodu, bet skirtingais telefono numeriais galite turėti ne vieną „MoQ“ sąskaitą. Tokiu atveju kiekviename telefone matysite atskiras „MoQ“ sąskaitas. Bet antrąją „MoQ“ sąskaitą susikurti galite tik turėdami m. parašą, kuris būtinai turi būti susietas su numeriu, su kuriuo norite kurti antrą „MoQ“ paskyrą.

„MoQ“ programėlė yra susieta su Jūsų telefono SIM kortele, todėl – siekdami užtikrinti maksimalų saugumą – prieigos iš kitų įrenginių šiuo metu suteikti negalime.

Likite ramūs, Jūsų „MoQ“ sąskaita yra saugi – juk norint prisijungti prie sąskaitos reikia žinoti Jūsų telefono apsaugos kodą ir „MoQ“ programėlės PIN kodą. Žinoma, vis tiek būtinai rekomenduojame kreiptis į savo operatorių ir užblokuoti telefoną nuotoliniu būdu.

„MoQ“ programėlė Jūsų gali paprašyti prieigos teisių prie:

  • adresų knygelės – greitai lėšų gavėjų paieškai;
  • duomenų saugyklos – sąskaitos išrašui išsaugoti;
  • momentinių pranešimų – siųsti informacijai apie operacijas;
  • GPS koordinačių – užkirsti kelią neteisėtoms operacijoms.

Taip, tiesiog pateikite savo „MoQ“ sąskaitos IBAN numerį darbdaviui ir jis galės pervesti atlyginimą į „MoQ“.

Deja, tokios galimybės neteikiame. „MoQ“ yra Jūsų asmeninė piniginė Jūsų telefone.

Susisiekite su mumis trumpuoju numeriu 1507 arba el. paštu info@moq.lt.

Patikrinkite, kokia telefono operacinės sistemos versija: reikalinga „Android 5“ ar aukštesnė arba „iOS 9“ ar aukštesnė. Jei versija tinkama, atnaujinkite „MoQ“ programėlę, arba ištrinkite įsidiekite iš naujo. Įsidiegę pasirinkite „Prisijungti“.

„MoQ“ programėlė susieta su tuo telefono numeriu, kurio mobilūs duomenys buvo naudojami registruojantis. Todėl, jei registravotės su pvz. „TELE2“ telefono numeriu, o vėliau įsijungsite programėlę naudodami pvz. „Bitė Lietuva“ mobiliuosius duomenis, programėlė neveiks. Ateityje naudojimasis MoQ dviejų SIM kortelių naudotojams bus sklandus kaip ir kitų išmaniųjų savininkams. O kol kas – jei turite telefoną su dviem SIM kortelėmis, programėlę įsijunkite aktyvavę tik registracijos metu naudotus mobiliuosius duomenis. Arba – išsitrinkite programėlę ir atsisiųskite iš naujo.