Juridiniai asmenys

Reikalingi dokumentai:

  • JAR išrašas (ne senesnis nei 6 mėn.)

Jei neturite el. parašo kreipkitės info@moq.lt.

Rinktis

Fiziniai asmenys, turintys veiklos liudijimus

Reikalingi dokumentai:

  • Verslo liudijimas arba individualios veiklos pažyma

Jei neturite el. parašo kreipkitės info@moq.lt.

Rinktis

Užklausos forma

Laukas privalomas
Laukas privalomas
Laukas privalomas
Laukas privalomas
Laukas privalomas

Pažymėdama(s) langelį, sutinku gauti UAB „Mobilieji mokėjimai“ pasiūlymus apie UAB „Mobilieji mokėjimai“ paslaugas ir leisti teirautis mano nuomonės apie tokias paslaugas el. paštu ir/ar telefonu. Šio Jūsų sutikimo pagrindu tvarkysime Jūsų pateiktus asmens duomenis, o pasiūlymus Jums galėsime siųsti iki kol atšauksite šį sutikimą. Atšaukti sutikimą bet kada galite pranešdami apie sutikimo atšaukimą info@moq.lt. Galite nesutikti gauti UAB „Mobilieji mokėjimai“ pasiūlymų. Visos sutikimo sąlygos ir informacija apie Jūsų asmens duomenų tvarkymą bei teises – čia.

Ačiū, kad užsisakėte!

Dabar belieka sulaukti geriausių mūsų pasiūlymų.

Uždaryti

Ačiū

Jūsų užklausa gauta ir su jumis bus susisiekta.

Uždaryti

Dažniausiai užduodami klausimai

Gali būti, jog jums iškilęs klausimas jau buvo atsakytas – atsakymo į jį ieškokite žemiau.

Populiariausi
Sąskaitos pildymas
Mokėjimai
Nustatymai
MoQ arbatpinigiai
Kita

Populiariausi

Kokias valiutas palaiko „MoQ“?
Šiuo metu operacijas „MoQ“ galima atlikti tik eurais.
Ar naudotis „MoQ“ yra saugu?
Tikrai taip, „MoQ“ padarė viską, kad jūsų piniginė telefone būtų saugi. Pirmiausia Jūsų telefonas yra apsaugotas apsaugos kodu ar biometriniais duomenimis. Taip pat „MoQ“ programėlei atidaryti reikalingas PIN kodas ar biometriniai duomenys. Praradus telefoną rekomenduojame kreiptis į savo operatorių ir užblokuoti telefoną nuotoliniu būdu. Taip Jūsų „MoQ“ sąskaita bus laikinai išjungta.
Kas yra „MoQ“?
„MoQ“ yra piniginė Jūsų telefone. Su „MoQ“ akimirksniu galite atsiskaityti prekybos vietose ir pervesti pinigų draugams tiesiog išmaniuoju telefonu. Ir tai tik kol kas – „MoQ“ funkcijų tik daugės!
Kur gauti „MoQ“?
„MoQ“ programėlę nemokamai galite atsisiųsti iš „App Store“ arba „Google Play“ parduotuvių savo išmaniuosiuose telefonuose.
Kaip užsiregistruoti „MoQ“?
Atsisiuntę „MoQ“ programėlę registruotis galite su m. parašu arba be m. parašo sekdami nurodymus ekrane. Tai užtruks vos kelias minutes!
Kas gali naudotis „MoQ“?
Visi LR gyventojai (piliečiai ar užsieniečiai, turintys leidimą nuolat gyventi Lietuvoje), sulaukę 18 m. amžiaus, „MoQ“ programėle gali naudotis telefonu, kuriame yra viena iš trijų šalies operatorių SIM kortelė ir įdiegta „Android 5“ ar aukštesnė arba „iOS 9“ ar aukštesnė programinės įrangos versija.
Kas yra „MoQ“ paskyrų lygiai bei limitai ir kokie jie yra?
„MoQ“ taikomi trys paskyrų lygiai. Pirmajame lygyje turite pateikti tik savo vardą, pavardę ir asmens kodą. Turėdami pirmojo lygio paskyrą, „MoQ“ galite atsiskaityti tik prekybos vietose, o Jūsų mokėjimų apyvarta negali viršyti 150 € per mėnesį. Antrajame lygyje turite pateikti savo el. pašto adresą, gyvenamosios vietos adresą bei nurodyti, ar Jūs (ar Jūsų artimieji) einate viešąsias pareigas. Pateikę šią informaciją, „MoQ“ galėsite atsiskaityti prekybos vietose bei siųsti ir gauti pinigų iš kitų „MoQ“ naudotojų. Mokėjimų apyvarta gali būti iki 1 000 € per metus. Trečiasis lygis suteikiamas pateikus duomenis apie darbo santykius ir patvirtinus tapatybę m. parašu, fotografuojant galiojantį savo asmens dokumentą arba atvykus į savo mobiliojo ryšio operatoriaus saloną (su galiojančiu asmens dokumentu). Mokėjimų apyvartos limitas trečiajame lygyje yra 15 000 € per metus.
Kokius mano asmens duomenis „MoQ“ kaupia ir kodėl?
„MoQ“ saugomi asmens duomenys kaupiami pagal LR įstatymų reikalavimus finansinių paslaugų teikėjams. „MoQ“ taip pat saugoma Jūsų finansinių operacijų (gautų ir išleistų lėšų) istorija.

Sąskaitos pildymas

Kaip papildyti „MoQ“ sąskaitą?
„MoQ“ sąskaitą galite papildyti banko pavedimu arba mokėjimo kortele (tiek debetine, tiek kreditine).
Ar norint papildyti „MoQ“ būtina kreditinė kortelė?
Ne. „MoQ“ sąskaitą galite papildyti ir debetine kortele arba banko pavedimu.
Ar yra papildymo limitų?
Sumai, kuria galima papildyti sąskaitą, limito nėra, tačiau jis neturi viršyti Jūsų leistino limito pagal paskyros lygį.
Ar mano kortelės duomenys yra apsaugoti?
Tikrai taip. „MoQ“ duomenų saugojimas ir apdorojimas atliekamas pagal „Visa/Mastercard“ sertifikuoto operacijų centro reikalavimus.
Kodėl turiu įvesti prisijungimo prie savo banko duomenis ne banko sistemoje? Ar tai saugu?
Taip, tai yra saugu. „MoQ“ nepasilieka sau jokių Jūsų prisijungimo duomenų. Mokėjimams atlikti naudojame mūsų partnerio sprendimą, prižiūrimą Lietuvos banko.
Ar papildyti „MoQ“ sąskaitą galiu tik iš savo sąskaitos ar banko kortelės?
Taip, papildymą atlikti galite tik iš savo sąskaitos ar kortelės. Tačiau galite gauti SEPA pavedimus į „MoQ“ IBAN sąskaitą ir iš kitų asmenų.
Kokie mokesčiai taikomi sąskaitai papildyti?
„MoQ“ mokesčio už papildymą netaiko. Papildymas mokėjimo kortele nieko nekainuoja. Pervedant SEPA pavedimu iš banko, taikomi standartiniai jūsų banko operacijų komisiniai mokesčiai.

Mokėjimai

Kaip reikia patvirtinti mokėjimo operaciją?
Jei mokėjimo suma yra mažesnė nėi 2000 Eur, tada programėlėje tereikia paspausti patvirtinimo mygtuką. Jei suma lygi ar didesnė nei 2 000 Eur, tada mokėjimą reikia patvirtini m-parašu.
Kodėl nepavyksta atlikti mokėjimo, kurio suma lygi ar didesnė nei 2 000 Eur?
Mokėjimo operaciją, kurios suma lygi ar didesnė nei 2 000 Eur, reikia patvirtinti m-parašu.
Į kokias šalis galiu atlikti pavedimą iš „MoQ“ sąskaitos?
Pavedimą iš „MoQ“ sąskaitos galite atlikti į šalis SEPA erdvėje (įeina visos ES šalys, Didžioji Britanija, Norvegija ir Šveicarija): https://www.ecb.europa.eu/paym/retpaym/paymint/sepa/html/index.en.html
Negaliu pervesti lėšų į kito banko sąskaitą, kodėl?
Atidėto mokėjimo lėšų pervesti į kito banko sąskaitą negalima. Jei bandant pervesti savo įneštas lėšas viršysite savo limitą, „MoQ“ programėlėje gausite nurodymus kaip jį pasikelti. Programėlė praneš, kad limitai sėkmingai padidinti, tada kartokite pavedimą.
Kodėl kai kur negaliu atsiskaityti „MoQ“ (parduotuvėje ar internete)?
Mes bendradarbiaujame su daugeliu prekybos vietų ir nuolat plečiame atsiskaitymo vietų tinklą. Parašykite info@moq.lt, kur norėtumėte atsiskaityti su „MoQ“, ir mes tuo pasirūpinsime.
Kaip per „MoQ“ gauti pinigų iš draugų (artimųjų, kolegų ir kt.)?
„MoQ“ programėlėje pasirinkite veiksmą „Gauti“. Atsidariusiame lange pasirinkite kontaktą, prie kurio yra „MoQ“ ženklelis, arba įveskite telefono numerį, iš kurio norite paprašyti pinigų. Nurodykite sumą ir patvirtinkite prašymą. Viskas!
Atidėtas mokėjimas. Kas tai?
Atidėtas mokėjimas – tai Jūsų mobiliojo ryšio operatoriaus suteiktas limitas, kurį galite naudoti „MoQ“ mokėjimams atlikti. Panaudota suma bus įtraukta į Jūsų mėnesio sąskaitą už mobiliojo ryšio paslaugas.
Pasikeičiau tel. numerį/operatorių ir pasikeitė mano atidėto mokėjimo limitas. Kodėl?
Atidėto mokėjimo limitą nustato mobiliojo ryšio operatoriai, vadovaudamiesi savo vidinėmis taisyklėmis. Kreipkitės į savo operatorių, jei norite sužinoti daugiau.
Ar galiu pasirinkti naudoti operatoriaus lėšas, nors turiu lėšų „MoQ“ sąskaitoje?
Ne. Šiuo metu atidėto mokėjimo lėšos gali būti naudojamos tik tuo atveju, kai trūksta lėšų Jūsų „MoQ“ sąskaitoje. Tačiau laukiame Jūsų atsiliepimų ir esame pasiruošę tai pakeisti, jei šios galimybės pageidautų daugelis „MoQ“ naudotojų.
Ar vieno mokėjimo metu galiu naudoti „MoQ“ ir operatoriaus lėšas?
Taip, atidėto mokėjimo lėšos bus automatiškai panaudotos trūkumui padengti, jei atliekant mokėjimą pritrūks lėšų „MoQ“ sąskaitoje.
Kokie yra mokėjimų įkainiai?
Nėra jokių mokesčių norint naudotis „MoQ“ – visi mokėjimai yra nemokami.
Ar „MoQ“ mokėjimams taikomas draudimas?
Deja, šiuo metu „MoQ“ atsiskaitymams nėra taikomas draudimas, todėl atsiskaičius „MoQ“ ir negavus prekių, kompensuoti Jūsų išlaidų negalėsime.
Ar galiu atšaukti mokėjimą „MoQ“?
Ne. „MoQ“ mokėjimai yra momentiniai, todėl Jūsų pinigai gavėją pasiekia akimirksniu. Jūs galite kreiptis į pinigų gavėją ir tokiu būdu atgauti lėšas.
Ar grąžinęs prekes atgausiu lėšas į „MoQ“ sąskaitą?
Šiuo metu lėšas už grąžintas prekes galite atgauti tik grynaisiais pinigais. Darome viską, kad greitu metu grąžinimai būtų įmanomi ir į „MoQ“ sąskaitą.
Ar norint grąžinti prekę „MoQ“ mokėjimo patvirtinimas yra pakankamas įrodymas apie prekės apmokėjimą?
„MoQ“ operacijos detalizacija nėra fiskalinis čekis (LR įstatymai šiuo metu neleidžia naudoti elektroninių čekių), tačiau jei pardavėjas nuspręstų, kad tai pakankamas apmokėjimo įrodymas, grąžinimą galėtų atlikti.
Ar man atsiskaičius „MoQ“ prekybos vietoje ar internete pardavėjas gaus mano telefono numerį ir galės man siųsti reklamines žinutes?
Tikrai ne. Jokių Jūsų asmeninių duomenų pardavėjams neteikiame.
Kur pamatyti „MoQ“ operacijų išrašą?
Programėlėje atsidarykite operacijų sąrašą, paspauskite išrašo ikonėlę, nurodykite norimą periodą ir pasirinkite „Peržiūrėti operacijų išklotinę“.
Kam galiu atlikti mokėjimą?
Mokėjimus „MoQ“ galite atlikti prekybos vietose, pažymėtose „MoQ“ ženklu, arba kitiems „MoQ“ naudotojams (pvz., draugams).
Kiek laiko trunka atsiskaitymas „MoQ“?
„MoQ“ veikia kaip momentinių mokėjimų sistema, todėl mokėjimas tarp „MoQ“ naudotojo ir prekybininko (ar tarp dviejų „MoQ“ naudotojų) įvykdomas per keletą sekundžių bet kuriuo paros metu.
Kaip siųsti pinigų draugams (kolegoms, artimiesiems ar kt.)?
Programėlėje „MoQ“ pasirinkite veiksmą „Siųsti“. Atsidariusiame lange pasirinkite kontaktą, prie kurio yra „MoQ“ ženklelis, arba tiesiog įveskite gavėjo telefono numerį. Nurodykite sumą ir patvirtinkite operaciją. Viskas!
Kaip atsiskaityti „MoQ“ prekybos vietoje?
Jei pardavėjas palaiko mokėjimus „MoQ“, programėlėje pasirinkite „Mokėti“ ir skenuokite QR kodą (lipduką, čekį, kasos ar mobiliojo telefono ekraną). Programėlėje patvirtinkite mokėtiną sumą ir viskas!

Nustatymai

Kaip aktyvuoti automatinio sąskaitos papildymo funkciją?
Programėlėje spausk ant kortelės tarsi norėdamas papildyti sąskaitos likutį. Tada spausk daugtaškį (…) pasirodžiusios kortelės viršuje, pasirink „Automatinis papildymas” ir nusistatyk minimalią sumą, iki kurios programėlė automatiškai papildys sąskaitą.
Kas atsitiks su mano pinigais „MoQ“ sąskaitoje, uždarius „MoQ“ paskyrą?
„MoQ“ paskyra gali būti uždaroma tik jei sąskaitoje nėra lėšų. Prieš uždarant paskyrą, lėšas, esančias „MoQ“ sąskaitoje, perveskite į bet kurią savo sąskaitą kitoje finansų institucijoje.
Ar prisijungti prie „MoQ“ galiu naudoti telefone išsaugotą piršto atspaudą?
Taip, registruodamiesi „MoQ“ pasirinkite, jog norite naudoti piršto atspaudą, arba tai galite padaryti bet kuriuo metu nustatymų meniu.
Kaip pasikeisti PIN?
Pasirinkite „Keisti PIN kodą“ programėlės nustatymuose.
Kaip pasikeisti „MoQ“ pranešimų nustatymus?
Įjungti, išjungti ar pakeisti „MoQ“ momentinių pranešimų nustatymus galite programėlės nustatymuose.
Kaip pasikeisti asmeninius duomenis?
Programėlėje pasirinkite „Asmeniniai duomenys“ ir atsidariusiame lange koreguokite norimus duomenis.
Kaip pasikeisti profilio nuotrauką?
Šiuo metu nėra galimybės pasikeisti savo paskyros nuotraukos. Kai tik įdiegsime šią galimybę, būtinai informuosime visus „MoQ“ naudotojus.
Ar privalau atnaujinti savo duomenis jiems pasikeitus?
Taip, pasikeitus esminiams Jūsų duomenims, Jūs privalote juos atnaujinti ir „MoQ“ programėlėje.

MoQ arbatpinigiai

Kas yra „MoQ“ arbatpinigiai ir kaip jie veikia?
„MoQ“ arbatpinigiai – naujas programėlės funkcionalumas, kuris leidžia patogiai ir paprastai palikti norimą arbatpinigių sumą aptarnaujančiam personalui. „MoQ“ arbatpinigius palikti išties paprasta: tereikia atsiskaityti programėle ir ji pati pasiūlys Jums palikti norimą sumą. „MoQ“ palikti arbatpinigiai akimirksniu nukeliaus tiesiai į aptarnaujančio darbuotojo „MoQ“ sąskaitą. Arbatpinigius galima palikti iš kart po apmokėjimo arba vėliau, bet ne ilgiau nei praėjus 24 val.
Kaip prieš atliekant mokėjimą sužinoti, ar galima bus palikti arbatpinigių šioje kavinėje, restorane?
Jei Jus aptarnaujantis asmuo gali gauti arbatpinigių, programėlė „MoQ“ automatiškai pasiūlys tai padaryti po atsiskaitymo. Todėl prieš atsiskaitant nereikia žinoti, ar aptarnaujantis asmuo gali gauti arbatpinigių.
Kaip palikti arbatpinigių su „MoQ“?
Patvirtinus atsiskaitymą, programėlė „MoQ“ pati pasiūlys palikti arbatpinigių. „MoQ“ naudotojui tereikės pasirinkti arbatpinigių sumą.
Kiek arbatpinigių galiu palikti?
Programėlė „MoQ“ pasiūlys keletą variantų, kiek arbatpinigių palikti. Jei „MoQ“ naudotojas nori įvesti kitą sumą, tereikia paspausti „Noriu palikti kitą sumą“ ir įvesti pageidaujamą palikti arbatpinigių sumą. Galimi didžiausi arbatpinigiai – 30 proc. atsiskaitymo sumos.
Ar galėsiu palikti arbatpinigių vėliau, po atlikto mokėjimo?
Taip, „MoQ“ naudotojas gali 24 val. po atsiskaitymo palikti arbatpinigių. Tereikia programėlėje „MoQ“ susirasti mokėjimą ir jo informacijos lange spausti mygtuką „Palikti arbatpinigius“.
Kodėl negaliu palikti arbatpinigių?
Arbatpinigių negalima palikti dėl keletos priežasčių: kai prekybininkas nesuteikia tokios galimybės savo darbuotojams, aptarnaujantis asmuo nepageidauja gauti arbatpinigių per programėlę „MoQ“ arba atsiskaitymo suma yra mažesnė nei 1 Eur.
Ar aptarnaujantis asmuo matys mano asmeninius duomenis (vardą, pavardę), kai gaus arbatpinigius?
Ne, „MoQ“ naudotojo vardas ir pavardė nebus matomi aptarnaujančiam asmeniui. Aptarnaujantis asmuo matys tik „MoQ“ naudotojo, palikusio arbatpinigių, „MoQ“ sąskaitos IBAN formato numerį.
Ar galima išjungti arbatpinigių mokėjimo funkciją?
Ne, negalima. „MoQ“ naudotojui palikti arbatpinigių bus siūloma visada, kai tik tai galima atlikti.
Ar arbatpinigių gavėjo darbdavys matys surinktų arbatpinigių sumą?
Darbdavys neturi galimybės matyti, kiek arbatpinigių jo darbuotojas gauna.
Kaip bus paliekami arbatpinigiai? Ar darbuotojui reikės nešiotis savo telefoną ir siųsti užklausas lankytojams?
Darbuotojui telefono nešiotis nėra būtinybės, o arbatpinigiai bus įskaityti į jo „MoQ“ sąskaitą automatiškai. Jokių užklausų siųsti nereikės, nes klientai patys spręs, ar palikti arbatpinigių ar ne. Norint gauti arbatpinigių, darbuotojui reikia: 1. Atsisiųsti nemokamą programėlę „MoQ“ ir joje užsiregistruoti. 2. Pateikti savo darbdaviui mob. telefono numerį, kuriuo registravosi programėlėje „MoQ“.
Kaip greitai gausiu arbatpinigius?
Arbatpinigiai akimirksniu atkeliauja tiesiai į arbatpinigių gavėjo „MoQ“ sąskaitą.
Kaip išleisti gautus arbatpinigius?
Arbatpinigiai pervedami į „MoQ“ sąskaitą. Per programėlę „MoQ“ naudotojas gali šias lėšas pervesti kitam „MoQ“ naudotojui, atsiskaityti elektroninėse ar fizinėse parduotuvėse, pervesti lėšas į bet kurio Europos banko sąskaitą (IBAN formate).
Kokie mokesčiai taikomi arbatpinigių gavėjui?
„MoQ“ netaiko jokių mokesčių, tačiau gavėjui taikomas Gyventojų pajamų mokestis (GPM). Arbatpinigiai priskiriami B klasės pajamoms, todėl gavėjas turi sumokėti GPM (jo dydis dažniausiai siekia 15 proc.).
Kaip arbatpinigių gavėjui sumokėti Gyventojų pajamų mokestį (GPM) už arbatpinigius?
Arbatpinigių gavėjui nereikės atlikti GPM mokėjimo. „MoQ“ tai padarys automatiškai, t.y. iš gavėjo „MoQ“ sąskaitos perves į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą GPM. Pavyzdžiui, jei pirkėjas palieka padavėjui 1 Eur, tai 15 centų (15 proc. GPM) automatiškai bus pervesta į VMI sąskaitą padavėjo vardu.
Kaip deklaruoti Gyventojų pajamų mokestį (GPM) už arbatpinigius?
VMI preliminarioje deklaracijoje matysite arbatpinigių ir sumokėto už juos GPM sumas. Tereikės patvirtinti preliminarią deklaraciją. Šias sumas taip pat matysite savo programėlėje „MoQ“.
Ar yra galimybė arbatpinigius gauti keliems asmenims?
Ne. Arbatpinigiai pervedami į atitinkamo asmens vardu atidarytą „MoQ“ sąskaitą.
Kiek galiu gauti arbatpinigių? Ar yra taikomi kokie nors apribojimai?
Arbatpinigių gauti galima neribotą kiekį. Taikomi tik šie apribojimai: didžiausia arbatpinigių suma už vieną atsiskaitymą – 30 proc. atsiskaitymo sumos, mažiausia atsiskaitymo suma – 1 Eur.
Kaip arbatpinigių gavėjas pamatys gautus „MoQ“ arbatpinigius?
Kiekvienas arbatpinigių mokėjimas atskirai matomas programėlėje „MoQ“, operacijų sąraše ar sąskaitos išraše.
Kaip sužinoti, ar pirkėjas paliko arbatpinigių?
Klientui Pplikus arbatpinigių, kiekvieną kartą „MoQ“ programėlė Jums praneš apie tai.
Ar darbdavys gali nesuteikti teisės gauti arbatpinigių per programėlę „MoQ“?
Taip, darbdavys gali nenorėti, kad jo darbuotojai gautų arbatpinigių per programėlę „MoQ“ ir to neleisti. Darbdavys, norėdamas suteikti teisę savo darbuotojams gauti arbatpinigių per programėlę „MoQ“, turi sudaryti atitinkamą susitarimą su „MoQ“ ir užtikrinti reikiamą technologinį sprendimą.
Kas gaus arbatpinigius, jei kasoje užsakymą pradės vienas darbuotojas, o kitas jį pabaigs?
Tai priklauso nuo kasų sistemos. Dėl tikslesnio atsakymo prašome kreiptis į savo darbdavį.

Kita

Ar tapatybės nustatymas yra saugus?
Taip, „MoQ“ kruopščiai rūpinasi savo klientų duomenų apauga ir laikosi visų įstatymų reikalavimų. Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite [čia](http://https://moq.lt/private/lt/privacy).
Man nepavyko patvirtinti savo tapatybės su asmens dokumentu. Kodėl?
Galimos įvairios priežastys - baigėsi asmens dokumento galiojimo laikas, nuotraukoje nesimato veido ir t.t. Po nesėkmingo bandymo programėlė informuos apie dažniausiai pasitaikančias priežastis. Siūlome vadovautis šiais patarimais, kurie padės atklikti viską teisingai: - Blogas apšvietimas. Nesifotografuokite tamsoje ar prieš tiesioginę šviesą. Geriausia – natūralioje dienos šviesoje. - Atspindžiai dokumente. Patikrinkite, ar atspindžiai nuotraukoje neuždengia dokumento informacijos. - Pasibaigė dokumento galiojimas. Įsitikinkite, kad asmens dokumentas dar galioja ir yra nepažeistas (įskilęs, sulūžęs). - Įsitikinkite, ar nufotografavote abi asmens tapatybės kortelės puses. Programėlė iš pradžių prašo priekinės, o po to galinės dokumento pusės. - Veido matomumas. Įsitikinkite, kad Jūsų veidas ir jo bruožai gerai matosi nuotraukoje (šypsotis galima :) ).
Man nepavyko patvirtinti tapatybės nuotoliniu būdu (fotografuojant asmens dokumentą). Ką turėčiau daryti?
Jeigu išbandėte aukščiau nurodytus patarimus, bet visgi nepavyko patvirtinti savo tapatybės, su asmens dokumentu atvykite į artimiausią savo operatoriaus saloną arba tai padarykite naudodamiesi m. parašu.
Ką daryti, jei pamiršau „MoQ“ PIN kodą?
Pasirinkite „Pamiršau PIN“ „MoQ“ prisijungimo lange ir sekite nurodymus telefono ekrane.
Ką daryti pasikeitus telefono numerį?
Jei „MoQ“ sąskaitoje turėjote pinigų, kreipkitės į savo operatorių ir pateikite prašymą, kur pervesti lėšų likutį. Jei sąskaitoje pinigų neturėjote, tiesiog registruokitės „MoQ“ iš naujo ir sekite nurodymus telefono ekrane.
Pakeičiau mobiliojo ryšio operatorių. Ar tai turės įtakos mano „MoQ“?
Vienintelis galimas pasikeitimas – atidėto mokėjimo limitas. Jį nustato operatorius, todėl – pakeitus operatorių – gali pasikeisti ir Jums suteiktas limitas.
Kodėl kartais gaunu prašymus prisijungti prie mobiliojo ryšio tinklo?
To prašome norėdami užtikrinti Jūsų duomenų apsaugą. Tik naudojantis mobiliuoju ryšiu mes galime atnaujinti saugumo sertifikatus.
Ar galiu susikurti antrą „MoQ“ sąskaitą?
Taip. Užsiregistravę su tuo pačiu (savo) asmens kodu, bet skirtingais telefono numeriais galite turėti ne vieną „MoQ“ sąskaitą. Tokiu atveju kiekviename telefone matysite atskiras „MoQ“ sąskaitas. Bet antrąją „MoQ“ sąskaitą susikurti galite tik turėdami m. parašą, kuris būtinai turi būti susietas su numeriu, su kuriuo norite kurti antrą „MoQ“ paskyrą.
Kodėl negaliu naudotis ta pačia savo „MoQ“ sąskaita ir telefone, ir planšetėje?
„MoQ“ programėlė yra susieta su Jūsų telefono SIM kortele, todėl – siekdami užtikrinti maksimalų saugumą – prieigos iš kitų įrenginių šiuo metu suteikti negalime.
Kaip elgtis praradus telefoną? Ar mano „MoQ“ sąskaita saugi?
Likite ramūs, Jūsų „MoQ“ sąskaita yra saugi – juk norint prisijungti prie sąskaitos reikia žinoti Jūsų telefono apsaugos kodą ir „MoQ“ programėlės PIN kodą. Žinoma, vis tiek būtinai rekomenduojame kreiptis į savo operatorių ir užblokuoti telefoną nuotoliniu būdu.
Prie kokių telefono funkcijų „MoQ“ programėlė gali prašyti prieigos teisių ir kodėl?
„MoQ“ programėlė Jūsų gali paprašyti prieigos teisių prie: - adresų knygelės – greitai lėšų gavėjų paieškai; - duomenų saugyklos – sąskaitos išrašui išsaugoti; - momentinių pranešimų – siųsti informacijai apie operacijas; - GPS koordinačių – užkirsti kelią neteisėtoms operacijoms.
Ar galiu gauti atlyginimą į „MoQ“?
Taip, tiesiog pateikite savo „MoQ“ sąskaitos IBAN numerį darbdaviui ir jis galės pervesti atlyginimą į „MoQ“.
Ar mano „MoQ“ sąskaita gali naudotis kiti šeimos nariai?
Deja, tokios galimybės neteikiame. „MoQ“ yra Jūsų asmeninė piniginė Jūsų telefone.
Turiu kitų klausimų!
Susisiekite su mumis trumpuoju numeriu 1507 arba el. paštu info@moq.lt.
Neveikia „MoQ“ programėlė. Ką daryti?
Patikrinkite, kokia telefono operacinės sistemos versija: reikalinga „Android 5“ ar aukštesnė arba „iOS 9“ ar aukštesnė. Jei versija tinkama, atnaujinkite „MoQ“ programėlę, arba ištrinkite įsidiekite iš naujo. Įsidiegę pasirinkite „Prisijungti“.
Kodėl turiu patvirtinti savo tapatybę?
Nustatyti klientų tapatybę mus, kaip finansų įstaigą, įpareigoja atitinkami LR teisės aktai (pvz. Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas), kurie taip pat numato kokie asmens duomenys turi būti tvarkomi siekiant tinkamai nustatyti „MoQ“ naudotojų tapatybę.Tapatybė gali būti nustatoma nuotoliniu būdu per programėlę: mobiliuoju parašu, tiesioginio vaizdo perdavimu būdu arba atvykus į savo operatoriaus saloną (reikia turėti galiojantį asmens dokumentą).
Nenoriu fotografuoti savo asmens dokumentų. Ar galėsiu naudotis „MoQ“?
Taip, galite nefotografuoti savo asmens dokumento, o tapatybę patvirtinti su m. parašu arba atvykus į savo operatoriaus saloną( su galiojančiu asmens dokumentu).
Mano telefonas turi dvi SIM korteles. Kaip žinoti, su kuriuo numeriu susieta „MoQ“ paskyra?
„MoQ“ programėlė susieta su tuo telefono numeriu, kurio mobilūs duomenys buvo naudojami registruojantis. Todėl, jei registravotės su pvz. „TELE2“ telefono numeriu, o vėliau įsijungsite programėlę naudodami pvz. „Bitė Lietuva“ mobiliuosius duomenis, programėlė neveiks. Ateityje naudojimasis MoQ dviejų SIM kortelių naudotojams bus sklandus kaip ir kitų išmaniųjų savininkams. O kol kas – jei turite telefoną su dviem SIM kortelėmis, programėlę įsijunkite aktyvavę tik registracijos metu naudotus mobiliuosius duomenis. Arba – išsitrinkite programėlę ir atsisiųskite iš naujo.
Kaip man patvirtinti savo tapatybę nuotoliniu būdu?
Nuotoliniu būdu patvirtinti savo tapatybę galite paprašius pačiai programėlei arba savo iniciatyva. Norėdami iš anksto užpildyti reikiamus duomenis ir pereiti į aukštesnį paskyros lygį, pagrindiniame meniu lange pasirinkite „Profilio lygiai ir limitai“. Atsidariusiame lange pasirinkite norimą paskyros lygį ir tapatybės patvirtinimą foto/video būdu.Toliau sekite šiuos nurodymus telefone: - Sutikite su duomenų tvarkymo taisyklėmis. - Pasirinkite norimą galiojantį asmens dokumento tipą (kortelę arba pasą). - Telefonu nufotografuokite abi kortelės puses arba paso pagrindinį lapą. - Nufotografuokite savo veidą. - Palaukite kol programėlė apdoros pateiktą informaciją. - Jei nepavyko, pakartokite dar kartą pagal gautą klaidos informaciją.

Atsisiųskite MoQ programėlę